2010/12/24

سی امین شماره ماهنامه بایرام منتشر شد

ماهنامه بایرام
«بایرام»، تنها ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری استان زنجان که به زبان تورکی و فارسی منتشر می شود، 30 مین شماره خود را همزمان با «چیلله گئجه‌سی» بر روی دکه‌های مطبوعاتی شهر فرستاد.
در این شماره 32 صفحه‌ای ماهنامه بایرام، مطالبی از قبیل: «نگاهی به نایب آقا محلله‌سی»، مصاحبه با یوسف مرادلو در خصوص وضعیت صنعت روی زنجان و اینکه «چرا مالیات سود معدن انگوران در اصفهان پرداخت می‌شود؟»، «وطن دوشونجه‌سی ساهرین شعرینده»، «تاریخچه و پیدایش آیین چیلله گئجه‌سی»، «مصاحبه اختصاصی با مدیر مسئول روزنامه مردم نو»، «تعزیه زنجان در خاطرات وامبری سیاح اروپایی»، «استاد سلیم مؤذن زاده از نگاه موسیقی دانان، شاعران و منتقدان»، «نگاهي به زندگي و آثار رشيد بهبوداف» و مطالب متنوع دیگر دیده می‌شود.

با توجه به اینکه این نشریه فقط مجوز توزیع در استان زنجان را داراست دوستان و علاقه‌مندان خارج از حوزه استان زنجان و کسانی که به روزنامه‌فروشی‌ها دسترسی ندارند می‌توانند با آبونه شدن در نشریه، ماهنامه را به موقع دریافت نمایند. برای این کار کافی‌ست مبلغ 10 هزار تومان را به حساب 0301976995002 سیبا بانک ملی به نام علی محمدبیانی (مدیر مسئول) واریز کرده و نام و نام خانوادگی را به همراه آدرس دقیق پستی از طریق پست و یا فاکس به دفتر نشریه ارسال نمایند.

آدرس دفتر نشریه: زنجان- دروازه ارک- خیابان بسطامیان- روبروی اداره پست- پلاک8
  تلفکس:5269895-0241

Hiç yorum yok: