2010/11/14

گزارش اختصاصی "ای یو تی اویرنجی" از بازی بلدیه اسپور (شهرداری) – سایپا

ای یو تی اؤیرنجی: بازی بلدیه اسپور با سایپا کرج در حالی با کسب 3 امتیاز برای تیم بلدیه همراه بود که حضور نزدیک به 2000 نفر تماشاگر  بلدیه در ورزشگاه انقلاب کرج شور خاصی به بازی داده بود. در حالی که تبلیغات وسیعی (اعم از بنر تبلیغاتی در سطح شهر، اعطای جوایز برای تماشاگران سایپا و ...) در شهر کرج برای حضور تماشاگران کرجی برای حمایت از تیم شهرشان شده بود اما شاهد آن بودیم که تعداد تماشاگران آذربایجانی بیشتر بود. نکته جالب توجه این است که اکثریت تماشاگران بلدیه اسپور را تورک های ساکن کرج تشکیل میدادند. حضور  نونهال و نوجوانان کرجی طرفدار بلدیه و سر دادن شعار های تورکی از دیگر نکات برجسته این مسابقه بود.


علی رغم جو امنیتی حاکم بر ورزشگاه و امتناع لیدرهای بلدیه از دادن شعارهای ملی، در دقایق مختلفی از بازی شاهد سر دادن شعار های ملی از جانب طرفداران بلدیه اسپور بودیم . از جمله این شعار ها میتوان به "آذربایجان وار اولسون ،ایسته مه ین کور اولسون"، "تورک دیلینده مدرسه اولمالیدیر هر کسه" "آذربایجان تیملری ،فرقی یوخدور رنگ لری"، " "تراختور اوچ دنه ،شهرداری بیر دنه" و ... اشاره کرد.
بعد از پایان بازی بازیکنان و سرمربی بلدیه بعد از سر دادن شعار "شهرداری گئش گه بورا" با نزدیک شدن به سکوی تماشاگران به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند. طرفداران بلدیه شادی خود  را از برد بلدیه و تراختور  با سر دادن شعار های "هارای هارای من تورکم"، "آذربایجان وار اولسون ،متین پور آزاد اولسون" و... در خیابان های اطراف استادیوم به نمایش گذاشتند.
گفتنی است عکس ها و ویدئو های مربوط به حواشی مسابقه متعاقبا ارسال خواهد گردید.

Hiç yorum yok: